torsdag 2 augusti 2012

Gott i Lchfs tecken.........


Risifrutti Lchf-style
vispade vispgrädde och blandade med keso och några droppar vanilj. Serverade sen med skivade jordgubbar... (de hade jag hunnit äta när jag kom på att fotografera hahaha...)


Chokladmousse
värmde creme fraiche med Renee Voltaires raw cacao powder samt  lite stevia och in i kylen. Skivade sen jordgubbar ovanpå. Knappt en dl. Men ack så nog. Mäktigt och gott till en espresso.
Jag påverkas inte av stevian och kan ibland ha detta på utan att falla för socker. Min last är bröd och det vita mjölet. Att gå i en butik med nybakt bröd, se andra äta vitlöksbröd eller varför inte ett wienerbröd eller en croissant... Hjälp... skulle kunna dö för mindre...
Men men än så länge håller jag mig.

Har ju inte berättat hur det går men har nu gått ned 16 kg sen i mars.....
Gått ned 1½ byxstorlek (Jippie)
Så... det kommer kanske en bild snart...

Kan ni fatta... nu har jag jobbat på kontor i tre veckor och två kvar Seeeen semester i tre veckor..
då ska jag fixa med mitt skåp jag beställde första veckan i juni och skulle komma vecka 29-30 och har nu blivit framskjutet till v 35. Skitkul... allra helst då jag sålt av det gamla skåpet...
katastrof.......





Inga kommentarer: